تشک

انواع تشک و باکس جک دار

تشک

انواع تشک و باکس جک دار

بهترین تشک خارجی در ایران

تشک خارجی

تشک خارجی به دلیل رعایت استاندارد های پزشکی و ویژگی های ارگونومیک بدن انسان دارای شاخص های کیفیت بالاتری هستند و از نظر کیفیت بسیار بهتر از تشک های داخلی هستند. همچنین دلیل این برتری می تواند به دلیل استفاده از مواد محکم باشد. نباید این نکته را نادیده گرفت که کالاهای خارجی قیمت بالاتری نسبت به تشک های ایرانی دارند.

برای خرید تشک علاوه بر در نظر گرفتن مارک و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که تشک های مختلفی با مارک های مختلف و مدل های مشابه در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین باید در انتخاب تشک مناسب و اصلی بسیار دقت شود. همانطور که می دانید همه پس از یک روز پر فشار و شلوغ به خواب راحت نیاز دارند. برای داشتن استراحت و خواب راحت تشک خوبی نیز لازم است.

لازم به ذکر است که قسمت عمده ای از بهترین تشک های موجود در بازار در اختیار شرکت های ایرانی است. در مورد شرکت های ایرانی بدانید که به لطف قیمت مناسب، استفاده از فناوری روز و تولید محصولات با کیفیت نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازارهای کشورهای همسایه، رقابت شدیدی بین آنها و مارک های خارجی وجود دارد.

تشک خارجی

تشک های خارجی

بهترین تشک خارجی

تشک پیر کاردین

پیر کاردین، ​​یک طراح فرانسوی – ایتالیایی، کار طراحی خود را از سال ۱۹۴۷ در یک کارگاه خیاطی آغاز کرد. یکی از طراحی های خلاقانه او در سال ۱۹۶۷ لباسی با حباب های خاص و فضایی شکل بود که به برند کیهان معروف شد و محبوب بسیاری از مردم شد.

پارچه های تولید شده برای تشک خارجی پیر کاردین کاملاً نخی و ضد حساسیت است که با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا و با استفاده از دستگاه های پیشرفته پنبه دوزی می شود که علاوه بر ظریف بودن، نقش دوزی بسیار زیبایی نیز دارد.

از روغن آرگان در تار و پود پارچه های تشک پیر کاردین استفاده شده است. روغن آرگان خاصیت بازسازی و احیای بافت های مرده پوست را دارد. روغن آرگان پوست شما را در هنگام خواب بهبود می بخشد و دارای خواص ضد پیری است. و باعث می شود شما همیشه پوستی نرم داشته باشید. به طوری که عملکرد حیاتی سلول های پوست را تحریک می کند و به بدن اجازه می دهد تا در هنگام خواب بافت های پوست خود را جوان کرده و تغذیه کند.

روغن آرگان برای محافظت در میکرو کپسول ها جاسازی شده و با فشاری که بدن به پارچه تشک وارد می کند آزاد می شود و روی سطح پارچه تشک قرار می گیرد. سطح تشک های پیر کاردین از پنبه خالص ساخته شده است.  پنبه رطوبت داخلی را کاهش می دهد و همچنین از رشد باکتری ها در بافت های داخلی تشک جلوگیری می کند.

تشک خارجی

تشک پیرکاردین

تشک برن

برند تشک برن یک برند آلمانی-سوئیسی است که در کایسری ترکیه واقع شده است. گروه بازرگانی برن نماینده انحصاری این شرکت در ایران است که محصولات خود را در دو کلاس A و B به فروش می رساند که کلاس A در اصل وارد شده و کلاس B در ایران تولید و مونتاژ می شود. در همین حال ، این گروه نماینده انحصاری چندین مارک آمریکایی و مارک های اروپایی مانندTempour ، Yatsan ،Serta است.

تشک Golden Burn از پرفروش ترین های برند تشک خارجی برن است. Golden Burn دارای فنرهای کویل است که در پنج نقطه تشک قرار می گیرد و به دلیل اینکه به یکدیگر متصل نیستند حالت کشسانی ندارند به طوری که اگر یک قسمت از تشک در حال لرزش باشد احساس تکان نخواهید کرد در قسمت دیگر این محصول برای زوجینی که کالاهای خواب مشترک دارند انتخاب خوبی است. نه تنها در تشک Golden Burn بلکه فنر مورد استفاده در تمام محصولات برن از فولاد با کیفیت و با دوام ساخته شده است.

تشک زست

شرکت زست تولید کننده تشک های طبی است که با چندین سال تجربه و با استفاده از آخرین فن آوری های صنعت، تولید تشک مطابق با استانداردهای بین المللی را آغاز کرده است. متخصصان پس از تحقیق در مورد عادات خواب افراد، تشک های استاندارد و مناسب را برای همه افراد با شرایط جسمی متفاوت تولید و عرضه کرده اند.
تشک های موجود در ایران نیز با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و مشکلات ارتوپدی افراد تولید می شوند. در حال حاضر کلیه محصولات این برند تشک بصورت مستقیم و توسط نمایندگان فروش در بسیاری از استان‌ها ارائه می شود. هدف برند تشک زست ارائه محصولات با کیفیت برای خواب راحت است.

تشک best

تشک خارجی best از تشک های جدید با تکنولوژی روز است که سیستم های تشک طبی و فنری تولید می کند. مدل های کامل ارتوپدی، Queen Best بدون فنر و 100٪ طبی هستند. این نوع تشک ها برای درمان درد های کمر و دیسک ارائه می شوند. پد تشک هایی که در مقایسه با سایر مدل ها از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند شامل مدل Dr. Best ،Star، Comfort می باشد.

البته این مدل ها از فنر منفصل نیز برخوردار هستند و مدل های برتا و وستا نیز دارای فنرهای جداگانه هستند. تشک های سرتا، گلد، ویولت و میلانو نیز از فنرهای منفصل هستند. تشک best تحت لیسانس Best mattress Turkey ارائه می شود.

تشک خارجی

تشک بست

تشک دانلوپیلو

تشک خارجی دانلوپیلو از کیفیت منحصر به فرد و از استانداردهای کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در تشک لاتکس دانلوپیلو از لاتکس طبیعی استفاده می شود. دانلوپیلو ادعا می کند که راه طبیعی خواب با لاتکس را کشف کرده است. لاتکس طبیعی ماده شگفت انگیزی است که از شیره درختان لاستیک (Hevea Brasiliensis) در درختان محافظت شده در سراسر جهان به دست می آید. به دلیل ساختار خاص لاتکس طبیعی و گردش هوا در تشک به خوبی جریان دارد. تشک لاتکس طبی دانلوپیلو تنها تشک خارجی 100٪ آلمانی موجود در بازار ایران است. 

به طور کلی تشک های دانلوپیلو دارای ویژگی های زیر هستند

تشک لاتکس طبی ۱۰۰٪ آلمانی موجود در بازار ایران

تا ۶۰ درجه سانتیگراد قابل شستشو است

استفاده از فناوری۷ زون پشتیبانی منطقه ای برای توزیع مناسب فشار بدن

ضد حساسیت و ضد باکتری

دارای سیستم گردش هوا

حاوی الیاف و نخ های نقره ای در پارچه (که باعث می شود بدن الکتریسیته ساکن را پراکنده کند)

ضد عرق

تشک خارجی

تشک دانلوپیلو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد