تشک

انواع تشک و باکس جک دار

تشک

انواع تشک و باکس جک دار

آشنایی با تشک رویا

تشک رویا سازگار با اندام افراد

همه ی افراد تمایل دارند تا یک خواب راحت و آرام داشته باشند تا بتواند روز بعد خود را سر حال و سلامت بدون هیچ گونه خستگی و کوفتگی آغاز کنند؛ به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهند کرد که تشکی را انتخاب نمایند تا با اندام آن ها سازگار بوده، خواب راحتی را برای آن ها مهیا سازد. تشک رویا با داشتن انواع مختلف و رعایت نکاتی که می تواند یک خواب آرام و استراحتی واقعی را موجب شود، توانسته است رضایت مخاطبان خود را به دست بیاورد.

انواع تشک رویا

تشک رویا دارای سه دسته بندی کلی است که  هر کدام خصوصیات خاص خود را دارا می باشند.

تشک های فنر منفصل

تشک های فنر منفصل (Pocket Spring) که با استفاده از فناوری های نوین طراحی شده اند، به جای استفاده از فنرهای متصل از فنرهای منفصل (پاکتی) استفاده می کنند. این تشک ها نرم و راحت بوده، طبق فرم بدن و وزن هر فرد شکل خاص و ویژه ی بدن همان شخص را به خود می گیرند؛ چراکه طراحی این فنرها به شکلی است که هر کدام شان تحت تأثیر مقدار فشاری که از هر قسمت بدن به آن ها وارد می شود، تغییر شکل می دهند. مزیت دیگر این نوع تشک رویا در مقایسه با تشک های فنری معمولی در این است که مثلا در تشک های دو نفره لرزش های حاصل از غلت زدن هر فرد به قسمت های دیگر تشک منتقل نمی شود و فقط در همان قسمتی که فرد در حال غلت زدن می باشد حس خواهد شد، بنابراین هیچ کس خواب دیگری را مختل نخواهد کرد.

تشک رویا اولترا از انواع همین تشک های فنر منفصل می باشد.

تشک های اسفنجی (طبی)

با وجودی که اسفنج در تمام تشک ها به کار می رود و جزء لایه های اصلی آن ها به حساب می آید ولی چون عمده ترین بخش این نوع تشک ها از انواع خاصی از اسفنج ها آن هم با وزن های متفاوت ساخته می شوند، به همین دلیل به آن ها تشک های اسفنجی (طبی) می گویند. این نوع تشک ها به دلیل این که هیچ نوع فنری در ساختار خود ندارند، حرکت های هر فرد روی تشک باعث ایجاد لرزش در قسمت های دیگر آن نشده، بخصوص در تشک های دو نفره هیچ کس مزاحم دیگری نخواهد شد.

تشک رویا مدیکال از انواع همین تشک های اسفنجی (طبی) می باشد.

آشنایی با تشک رویا

تشک های بونل (فنری)

به دلیل راحتی تشک های فنری، این نوع تشک ها به عنوان نوع پر طرفدار بین انواع تشک ها به حساب می آیند. البته ذکر این نکته لازم است که این نوع تشک ها سفت تر از انواع تشک های دارای فنر منفصل می باشند. اسکلت تمامی تشک های فنری رویا با استفاده از فناوری های جدید و به روز دنیا از فنرهای بافته شده و متصل به هم ساخته شده اند، به همین دلیل دارای مقاوت بسیار زیادی بوده، دوام بالایی را دارا هستند. به دلیل طریقه ی ساخت و نوع بافت اسکلت این تشک ها وزن بدن شخص در تمام قسمت های تشک به طور یکنواخت تقسیم می شود. همین خصوصیات باعث می شود افرادی که دارای وزن بالا می باشند بتوانند به راحتی از این نوع تشک ها استفاده نموده، خوابی خوش را تجربه کنند.

تشک رویا بونل و همچنین تشک رویا کودک از انواع همین تشک های فنری است.

اگر به دنبال یک تشک مناسب میگردید ما به شما خرید تشک رویا را پیشنهاد میکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد