تشک

انواع تشک و باکس جک دار

تشک

انواع تشک و باکس جک دار

قیمت تشک دو نفره

تشک دو نفره

برای داشتن یک روز خوب و پرانرژی، باید خواب راحت و استراحت کافی داشته باشید. لازمه دستیابی به  خوابی دلچسب، آرام و عمیق، انتخاب تشکی مناسب است. در زمان خرید تشک دو نفره، باید به فاکتورهای مهمی از جمله سایزبندی و اندازه تشک، وزن تشک، مواد تشکیل دهنده، ساختار و جنس و قیمت تشک توجه کنید.

برای خرید تشک، علاوه بر درنظر گرفتن برند و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. باید به این نکته توجه داشت که تشک های مختلفی با انواع مارک ها و مدل های مشابه و مختلف، در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین، باید برای انتخاب یک تشک مناسب و اصل، دقت زیادی داشت. همانطور که می دانید، همه افراد پس از گذراندن یک روز پر استرس و پرکار، به یک خواب راحت و آرامش بخش نیاز دارند. برای داشتن یک استراحت و خواب راحت نیز به یک تشک مناسب و خوب، نیاز است.

عوامل موثر بر قیمت تشک دو نفره

تنوع مارک های تشک دو نفره بسیار زیاد است، بنابراین قبل از خرید تشک دو نفره باید از قیمت تشک های اطلاعات کسب کنید. برخی از عوامل تعیین کننده قیمت تشک دو نفره عبارتند از:

نوع تشک دو نفره

خوب است بدانید که تشک های طبی و تشک های طبی فنری دو نمونه رایج و محبوب تشک های دو نفره موجود در بازار هستند. تشک های طبی دو نفره سفت و سخت هستند و ساختاری بدون فنر دارند. در واقع داخل تشک های طبی از چندین لایه مختلف اسفنج و فوم ساخته شده است. معمولاً افراد برای خرید تشک های طبی برای دو نفر که از ناحیه کمر مشکل دارند مراجعه می کنند و به توصیه پزشک قصد خرید تشک طبی برای دو نفر را دارند. تشک های طبی فنری از فنرها و لایه های فوم و اسفنج ساخته شده اند.

تشک طبی

تشک مموری فوم

نوع فوم داخل تشک دو نفره

لایه های تشک معمولاً از اسفنج پلی اورتان یا اسفنج مموری فوم ساخته می شوند. اگر لایه رویی تشک از مموری فوم ساخته شده باشد، قیمت تشک طبی دو نفره بیشتر است زیرا فوم مموری از کیفیت بالاتری نسبت به اسفنج پلی اورتان برخوردار است. همچنین خواب راحت تری روی تشک مموری فوم احساس خواهید کرد. جالب است بدانید که فوم های پلی اورتان بر اساس تراکم آنها به سه دسته مختلف تقسیم می شوند. هرچه تراکم سطح اسفنج های پلی یورتان بیشتر باشد، کیفیت و قیمت تشک طبی نیز بالاتر است.

نوع پارچه

اگرچه پارچه ای که برای پوشاندن اطراف تشک استفاده می شود می تواند در افزایش قیمت تشک های طبی موثر باشد؛ اما اهمیتی ندارد زیرا کیفیت پارچه روی تشک تاثیری در کیفیت خواب شما نخواهد داشت. البته باید در نظر داشته باشید که تشک های دو نفره ساخته شده از پارچه های بهتر گران هستند اما برای حفظ نظافت و همچنین افزایش طول عمر تشک می توانید از محافظ تشک نیز استفاده کنید، بنابراین نوع پارچه اهمیت چندانی نخواهد داشت.

تولید کننده تشک

اگر برای خرید تشک دو نفره دو نفره به بازار بروید، در می یابید که این برند در تعیین قیمت تشک طبی دو نفره بسیار تأثیرگذار است. البته به خاطر داشته باشید که بیشتر تشک های موجود در بازار که با مارک های ترکیه، اسپانیا و… به فروش می رسند، در اصل ایران هستند. علاوه بر این تشک های ساخت ایران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانید با اطمینان از کیفیت این تشک ها آن ها را خریداری کنید.

سایز بندی تشک

ابعاد و اندازه مانند سایر مشخصات تشک در کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. اگر تشک و تخت از نظر ابعاد با یکدیگر سازگار نباشند، تشک شما عملا غیر قابل استفاده خواهد بود. در نتیجه، شناخت ابعاد مختلف و دانستن اندازه دقیق تخت هنگام خرید بسیار مهم است. از سوی دیگر، ابعاد مختلف تشک بر راحتی خواب شما تأثیر می گذارد. بسته به اندازه اتاق خواب می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید.

ابعاد تشک دو نفره

تشک دو نفره

یک نفره

سایز ۹۰ * ۲۰۰

به طور کلی، برای یک بزرگسال با بدنه متوسط ​​مناسب است. بیشتر تخت های یک نفره برای این اندازه طراحی شده اند. بنابراین به این تشک ۹۰ نیز گفته می شود. این ابعاد برای انواع اتاق خواب ها با اندازه های مختلف مناسب است.

سایز ۱۲۰ * ۲۰۰

این اندازه برای افرادی که جثه بزرگتری دارند یا کسانی که می خواهند با کودک خود بخوابند بسیار مناسب است و این باعث می شود فضای بیشتری برای خوابیدن داشته باشید. این اندازه برای افرادی که در خواب می غلتند نیز مناسب است.

تشک دو نفره

سایز ۱۴۰ * ۲۰۰

این اندازه برای افرادی که فضای کمی در اتاق خواب خود دارند مناسب است. سایز ۱۴۰ مشتری بسیار کمی دارد. دلیل این امر تولید بسیار کم تختخواب در این اندازه است. یکی از عمده ترین مشکلات اندازه ۱۴۰ ، کمبود ملحفه، روتختی و … برای آن در بازار است.

سایز ۱۶۰ * ۲۰۰

محبوب ترین اندازه تشک دو نفره در بازار است. برای بسیاری از زوج ها، این سایز انتخاب خوبی است زیرا در اکثر اتاق خواب ها متناسب است

لازم به ذکر است که در بین اندازه های دو نفره، سایز ۱۶۰ * ۲۰۰ دارای برتری قابل توجهی نسبت به سایزهای دیگر است. با توجه به اینکه بیشتر وسایل خواب (روتختی، لحاف، ملافه، محافظ و …) برای تخت ۱۶۰ * ۲۰۰ طراحی و دوخته شده است، اگر تختخواب شما ۱۶۰ * ۲۰۰ است، طبیعی است که قدرت انتخاب شما در تهیه و خرید باشد این موارد بزرگتر از اندازه های دیگر دو نفره موجود در بازار هستند.

سایز ۱۸۰ * ۲۰۰

این اندازه به عنوان کینگ سایز یا تشک دو نفره بزرگ شناخته می شود. در این اندازه برای هر نفر فضایی برابر با ۹۰ سانتی متر در نظر گرفته شده است. این تشک فضای زیادی دارد و همچنین برای افرادی که در خواب حرکت زیادی دارند مناسب است.

به دلیل بزرگ بودن این اندازه در بسیاری از اتاق ها مناسب نیست. همچنین انتقال و بالا بردن این ابعاد تشک از پله های ساختمان نیز دشوار است. از طرف دیگر ، انواع مختلفی از کالاهای خواب (لحاف، روتختی، ملحفه و …) برای این اندازه کمیاب است.

تشک های نوجوانان و کودک

سایز ۱۸۰ * ۸۰

این اندازه برای نوجوانان مناسب است و کمی از اندازه یک تشک کوچک کوچکتر است و نوجوانان عزیز می توانند این اندازه تشک را خریداری کنند.

تشک کودک ۱۳۰ * ۷۰ و ۱۳۵ * ۷۵

این تشک سایز فقط برای نوزادان مناسب است که فضای کمی را اشغال می کند. تخت کودک به طور کلی در این ابعاد به صورت استاندارد تولید می شود و به طور استاندارد توسط تولید کنندگان مختلف استفاده می شود. گهواره های زیادی نیز در این اندازه تولید می شوند. اگر اندازه تخت نوزاد شما با اندازه استاندارد متفاوت است، باید سایزی با اندازه سفارشی برای شما تولید شود.

انواع سایز های مختلف برای تشک

سایز بندی تشک ها

 

یک تشک خوب می‌تواند کیفیت خواب شما را چند برابر کند! خرید اینترنتی تشک را با ما تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی تشک به عنوان بهترین نمایندگی اینترنتی تشک با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد