تشک

انواع تشک و باکس جک دار

تشک

انواع تشک و باکس جک دار

بهترین برندهای تشک

برند تشک

برای داشتن یک روز خوب و پرانرژی باید خواب راحت و استراحت کافی داشته باشید. دستیابی به یک خواب آرام و عمیق مستلزم انتخاب یک برند تشک مناسب است. هنگام خرید تشک باید به فاکتورهای مهمی از جمله اندازه تشک، وزن، مواد تشکیل دهنده، ساختار، مواد و قیمت تشک توجه داشته باشید.

برای خرید تشک علاوه بر در نظر گرفتن مارک و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که تشک های مختلفی با مارک های مختلف و مدل های مشابه در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین باید در انتخاب تشک مناسب و اصلی بسیار دقت شود. همانطور که می دانید همه پس از یک روز پر فشار و شلوغ به خواب راحت نیاز دارند. برای داشتن استراحت و خواب راحت تشک خوبی نیز لازم است.

برند تشک

اگرچه شرکت های خارجی سابقه طولانی در تولید و طراحی تشک دارند اما بیش از یک دهه است که شرکت های داخلی مانند تشک دریم ، تشک رویال و تشک داتیس این محصول را تولید می کنند و بهترین تشک ها را به بازار عرضه می کنند. این محصولات با تنوع بالا و علی رغم کیفیت مشابه نمونه های خارجی ، قیمت های مقرون به صرفه تری دارند و از همه مهمتر خدمات پس از فروش دارند.

لازم به ذکر است که قسمت عمده ای از بهترین تشک های موجود در بازار در اختیار شرکت های ایرانی است. در مورد شرکت های ایرانی بدانید که به لطف قیمت مناسب ، استفاده از فناوری روز و تولید محصولات با کیفیت نه تنها در بازار داخلی ، بلکه در بازارهای کشورهای همسایه ، رقابت شدیدی بین آنها و مارک های خارجی وجود دارد.

بنابراین متقاضیان تشک می توانند بهترین برند تشک های موجود در بازار را از مارک های داخلی انتخاب کرده و تشک مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین اگر به دنبال خرید کالایی اقتصادی هستید، مارک های ایرانی تنوع بیشتری در تولید تشک با قیمت مناسب دارند.

بهترین برندهای تشک

تشک رویا

هنگام خرید تشک همیشه این سوال برای مردم پیش می آید که چه نوع و از کدام برند تشک خریداری کنند؟ تشک رویا ۳۵ سال تجربه در تولید بهترین تشک‌ها را دارد و بزرگترین تولید کننده در خاورمیانه دارد. هدف رویا به عنوان بزرگترین و موفق ترین تولید کننده تشک در ایران، جلب رضایت نهایی مشتریان و خریداران است.

انواع تشک های رویا

تشک فنری (بونل)

در دنیای امروز ساخت تشک های فنری یک نوآوری عمده در صنعت محصولات خواب است. این تشک ها از نظر نرمی و راحتی یکی از محبوب ترین انواع تشک در جهان هستند. تشک های فنری به گونه ای هستند که با استراحت و خوابیدن روی آنها، پس از یک روز خسته کننده خواب دلپذیر و درجه یک را تجربه خواهید کرد و روز خود را با نهایت انرژی آغاز خواهید کرد.

تشک اسفنجی

می توان گفت که در انواع تشک ها، اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی استفاده می شود و بنابراین؛ همه تشک ها دارای اسفنج هستند اما ویژگی منحصر به فرد تشک های اسفنجی به ویژه تشک های رویا استفاده از اسفنج در انواع مختلف تشک است.

این خاصیت منحصر به فرد محصولات طبی تشک رویا، به خصوص در تخت های دو نفره، تضمین می کند که راحتی هر یک از زوجین هنگام لرزیدن دیگری بهم نمی خورد و هیچ یک از طرفین با تکان دادن دیگری از خواب بیدار نمی شوند.

تشک فنر منفصل (پاکتی)

شرکت رویا اولین تولید کننده تشک فنر منفصل در ایران است. مدل های تشک رویا Pocket Spring، با استفاده از فناوری استفاده از فنرهای جداگانه (پاکتی) به جای فنرهای متصل، به گونه ای طراحی شده اند که هر فنر واکنش نشان می دهد و بر اساس میزان فشار وارد شده بر قسمت های مختلف بدن فرد، موقعیت خود را تغییر می دهد.

خرید تشک

تشک رویا

برند تشک زست

شرکت زست تولید کننده تشک های طبی است که با چندین سال تجربه و با استفاده از آخرین فن آوری های صنعت، تولید تشک مطابق با استانداردهای بین المللی را آغاز کرده است. متخصصان پس از تحقیق در مورد عادات خواب افراد، تشک های استاندارد و مناسب را برای همه افراد با شرایط جسمی متفاوت تولید و عرضه کرده اند.
تشک های موجود در ایران نیز با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و مشکلات ارتوپدی افراد تولید می شوند. در حال حاضر کلیه محصولات این برند تشک بصورت مستقیم و توسط نمایندگان فروش در بسیاری از استان‌ها ارائه می شود. هدف برند تشک زست ارائه محصولات با کیفیت برای خواب راحت است.

خرید تشک

تشک زست

برند تشک برن

برند تشک برن یک برند آلمانی-سوئیسی است که در کایسری ترکیه واقع شده است. گروه بازرگانی برن نماینده انحصاری این شرکت در ایران است که محصولات خود را در دو کلاس A و B به فروش می رساند که کلاس A در اصل وارد شده و کلاس B در ایران تولید و مونتاژ می شود. در همین حال ، این گروه نماینده انحصاری چندین مارک آمریکایی و مارک های اروپایی مانندTempour ، Yatsan ،Serta است.

تشک Golden Burn از پرفروش ترین برند تشک های برن است. Golden Burn دارای فنرهای کویل است که در پنج نقطه تشک قرار می گیرد و به دلیل اینکه به یکدیگر متصل نیستند حالت کشسانی ندارند به طوری که اگر یک قسمت از تشک در حال لرزش باشد احساس تکان نخواهید کرد در قسمت دیگر این محصول برای زوجینی که کالاهای خواب مشترک دارند انتخاب خوبی است. نه تنها در تشک Golden Burn بلکه فنر مورد استفاده در تمام محصولات برن از فولاد با کیفیت و با دوام ساخته شده است.

خرید تشک

تشک برن

تشک رویال

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید برند تشک رویال باید به آن توجه کنید این است که توسط شرکت خاصی ساخته نشده است. بلکه شرکت ها و تولیدکنندگان مختلف به نام تشک رویال تشک هایی را در انواع و مدل های مختلف تولید می کنند.

به همین دلیل تشک رویال ارائه شده در یک فروشگاه با تشک رویال فروشگاه دیگر متفاوت است. تولیدکنندگان تشک رویال را با ضمانت های مختلف ارائه می دهند که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

تشک رویال با بیش از ۳۰ سال تجربه و استفاده از مدرن ترین دستگاه ها و استفاده از پیشرفته ترین علم دنیا و همچنین با استفاده از پرسنل مجرب و درجه یک توانسته است بالاترین تشک را در انواعتشک های فنری، فنری منفصل و اسفنجی در کشور تولید کند.

خرید تشک

تشک رویال

شرکت های تشک رویال همیشه با تلاش و پشتکار فراوان در دستیابی به خودکفایی صنعتی توانسته اند کالاهای با کیفیت ترین کالاهای خواب دنیا را تولید کنند. این شرکت ها با تولید بی نظیر و با کیفیت بالا کالاهای خواب مانند تشک رویال و با تلاش مستمر توانسته اند به تنها هدف خود یعنی رضایت و پشتیبانی مشتری برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد